Stránka 1 z 1

W202 (S202) C-Klasse T-Modell

PoslaťNapísal: 21 Okt 2013 11:01
od vik85
...takže je to S202 (kombík)
Ročník 1997
70kW
Elegance

Kúpil som ho v máji 2013.
Najstaršiu fotku som našiel pri bydlisku bývalého majiteľa z apríla 2012 na street view:
C220streetview.jpg


tu je už môj:
C220 dialnica20130613_162506_P6130019a.JPG


c220_jrd.jpg


20131020_c43_c220_lm_12.JPG


na Bratislavskom stretnutí Mercedesfóra.
20130922 230E C220D.jpg


no a včerajšie stretnutie s Peťom (Dogg88).
Céčkové protiklady
Limuzína a kombi, C43 AMG a C220 Diesel
20131020_c43_c220_lm_17.JPG

Re: W202 C220 Diesel T-Modell

PoslaťNapísal: 22 Máj 2014 21:28
od vik85
20140511_s202.jpg

Re: W202 C220 Diesel T-Modell

PoslaťNapísal: 22 Máj 2014 21:55
od Lukáš
tak to je frajerska fotka 8-) ale davaj pozor, ten panko s cervenou kravatou ta pozoruje :)

Re: W202 C220 Diesel T-Modell

PoslaťNapísal: 22 Máj 2014 22:14
od vik85
Ďakujem.
Si veľmi všímavý. To už bolo v areáli za stĺpikmi, pred múzeom a pán v červenej kravate strážil vjazd, lebo tam mali stretnutie Nemecký Mercedesáci ;) My sme ho poprosili, či si tam môžem zájsť na pár minút len si odfotiť auto na tom mieste :D Tak asi preto sa pozeral, čo robíme.
20140511_100348_P5110469.JPG

Re: W202 C220 Diesel T-Modell

PoslaťNapísal: 26 Dec 2014 14:38
od vik85
Verte alebo nie, Céčko zdochlo. Asi je to pre 220 Diesel povestný problém s čerpadlom LUCAS. Najskôr sa zvykla za studena rozvietiť kontrolka EPC a auto začalo dymiť, vynechávať a veľmi slabým výkonom ísť. Stačilo však vypnúť/zapnúť zapaľovanie a už to išlo v poriadku, ako kedysi. Ale teraz už ani nenaskočí. Štartuje, ale ani známka že by chcel chytiť.

Re: W202 C220 Diesel T-Modell

PoslaťNapísal: 29 Dec 2014 18:09
od Lukáš
veru o cerpadle lucas idu legendy...budes riesit ci nechaas nech si to niekto odtiahne a vyriesi?

Re: W202 C220 Diesel T-Modell

PoslaťNapísal: 31 Dec 2014 15:46
od vik85
Vraj sa to dá prerobiť na BOSCH systém ovládaný lankom zo starej 124-ky 200D, alebo z W201 190D. To je úprava, čo ma aj celkom láka, lebo by auto išlo bez riadecej jednotky a pripomínalo by mi to staré vozy :) Ovšem kde také nájsť a koľko by to stálo?
Lebo zase zahodiť auto sa mi úplne nechce. Keď nefunguje, darmo je pekný. Predať by sa dal nanajvýš za pár stoviek na diely.

Re: W202 C220 Diesel T-Modell

PoslaťNapísal: 31 Dec 2014 18:43
od robin182
Čau Viktor,
skús nejakého odborníka aj tu z fóra z kontaktov napríklad. Toto predsa nemôže byť koniec tvojho kombíka :-(

Re: W202 C220 Diesel T-Modell

PoslaťNapísal: 01 Jan 2015 14:17
od vik85
Tiež si myslím, že to nie je koniec. Ale rozmýšľam, či to nevyužiť aj ako príležitosť na zlepšenie. Páčil by sa mi pod kapotou nejaký 5-válec, prípadne aj s turbom :D Len neviem nakoľko je to fyzicky reálne a aké veľké zmeny by to obnášalo, kto by to spravil a koľko by to stálo. Nie som ešte pevne rozhodnutý ani o tom koľko peňazí do toho chcem nacpať a keď už do toho cpať peniaze, tak to musí ostať ako auto "navždy" a keď už to tak bude, tak nech to stojí za to a opäť sa v úvahe dostávam ku začiatku.

Re: W202 C220 Diesel T-Modell

PoslaťNapísal: 09 Jan 2015 16:08
od ekvb
tak po tom čo som čítal o pokusov o prestavby na radový bosch, tak by som do toho asi nešiel. Každý o tom počul, ale reálne to nikto nevidel :) Pokiaľ je zvyšok auta v taký, že pár rokov ešte vydrží, skôr by som uvažoval o zrepasovaní toho Lucasa...

Re: W202 C220 Diesel T-Modell

PoslaťNapísal: 12 Jan 2015 23:42
od vik85
Tiež sa mi tak zdá, že aby to človek mal nejako rozumne (finančne výhodne) spravené ako prestavbu, musel by som byť technicky zdatnejší a robiť si to sám.

K stavu: na bežné 18 ročné auto na naftu to bol podľa mňa dosť dobrý stav. Na 18 ročný Mercedes pomerne málo hrdzavé. Určite nie na rozoberanie na diely. Hádam dačo našporím a dám to vyservisovať.

Zatiaľ jazdím rachotinou:

Re: W202 C220 Diesel T-Modell

PoslaťNapísal: 25 Júl 2015 09:57
od vik85
Trochu som tu na toto skoro pozabudol. Na Céčku som ešte v apríli pomenil tesnenia v holendroch na trubkách medzi prívodom nafty, predhrevom, filtrom a čerpadlom. Dokopy za nejak 13€ a veselo jazdí. Nejakých 6 000km a EPC sa nerozsvietilo. V rámci tohoto času sa výfuk zlomil pri katalyzátore, tak som dal nový prvý a druhý diel výfuku. Akurát posledný hrniec som nechal pôvodný, lebo nevyzerá deravý.
Obrázok